Plán aktivít

24.02.2011 08:15

Celoročný plán aktivít

z environmentálnej výchovy, výchovy proti obezite,

protidrogovej výchovy, komunikácií a konfliktov

 

Mesiac

Oblasti

Témy

September:

Boj proti obezite

Meranie telesnej hmotnosti a vyhodnotenie meraní

Prevenc. proti drogám

Tabakizmus: Aj tabak má návykové látky

Env. výchova

Návšteva ZOO

Kom. a konflikty

JA: Sebaúcta

Október:

Boj proti obezite

Zber ovocia v záhrade DC

Prevenc. proti drogám

Tabakizmus: Pohoda a životné rozhodnutia

Env. výchova

Návšteva botanickej záhrady

Kom. a konflikty

Ty: Rozmanitosť

November:

Boj proti obezite

Loptové hry v telocvični (súťaž medzi skupinami)

Prevenc. proti drogám

Tabakizmus: Ako prestať

Env. výchova

Ekologický film: globálne otepľovanie, skleníkový efekt

Kom. a konflikty

JA a TY: Dôvera

December:/b>

Boj proti obezite

Prednáška a kvíz o správnych návykoch pri stolovaní

Prevenc. proti drogám

Alkoholizmus: Alkohol a telo

Env. výchova

Ekológia a Vianoce

Kom. a konflikty

JA verzus TY: Konflikt

Január:/b>

Boj proti obezite

Stavanie snehových stavieb

Prevenc. proti drogám

Alkoholizmus: Alkohol a rodina

Env. výchova

Týždeň zdravej výživy

Kom. a konflikty

JA s TEBOU: Analýza konfliktu

Február:

Boj proti obezite

Návšteva pamätihodností v meste

Prevenc. proti drogám

Alkoholizmu: Alkohol a spoločnosť

Env. výchova

Racio dni

Kom. a konflikty

MY: Spoločenské normy

Marec:

Boj proti obezite

Tancom proti obezite (nácvik tanca, karneval)

Prevenc. proti drogám

Drogy: Mýtus alebo fakt

Env. výchova

Deň vody (22. marec)

Kom. a konflikty

JA: Sebaprijatie

Apríl:

Boj proti obezite

Ochutnávka jedál zdravej výživy

Prevenc. proti drogám

Drogy: Zdravotné riziká

Env. výchova

22. apríl Deň Zeme

Kom. a konflikty

TY: Postoje

Máj:

Boj proti obezite

Zdravie očami detí (výtvarná súťaž)

Prevenc. proti drogám

Drogy: Rozhodnutia

Env. výchova

Športom za zdravie

Kom. a konflikty

JA a TY: Spolupráca

Jún:

Boj proti obezite

Deň športu

Prevenc. proti drogám

Iné závislosti: Povedz nie problémovým situáciám

Env. výchova

Svetový deň životného prostredia (5. jún)

Kom. a konflikty

JA s TEBOU: Analýza konfliktu, riešenie konfliktu

Júl-August:

Boj proti obezite

Zdravý štýl života

Prevenc. proti drogám

Závislosti

Env. výchova

Chráňme svoju Zem

Kom. a konflikty

JA verzus TY: Správanie

 

Späť